برانگیخته شدن و رستاخیز از لحظات بسیار سخت و وحشتناک آینده بشر است که معصومان(ع) همواره بدان می‌اندیشیدند و گاه از خوف آن بیهوش می‌شدند. فاطمه(س) نیز چنین بود و بسیار به آن می‌اندیشید.
فکر زنده شدن، عریان بودن انسان‌ها در قیامت، عرضه شدن به محضر عدل الهی و ... او را در اندوه فرو می‌برد.



ادامه مطلب ...


جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:فاطمه, فاطمه است , :: 18:18 ::  نويسنده : pourya

اینک لحظه وداع با علی(ع)! چه دشوار است. اکنون علی(ع) باید در دنیا بماند. سی سال دیگر! فرستاد
امّ رافع بیاید، وی خدمتکار پیغمبر(ص) بود. از او خواست که: ای کنیز خدا، بر من آب بریز تا خود را شست ‌وشو دهم. با

دقّت و آرامش شگفتی، غسل کرد و سپس جامه‌های نویی را که پس از مرگ پدر کنار افکنده بود و سیاه پوشیده بود، پوشید، گویی از عزای پدر بیرون آمده است و اکنون به دیدار او می‌رود.



ادامه مطلب ...


در مدرسه علوم دینی یهودیان محافظه کار، مسئله خاخام شدن همجنس‌گرایان زن و مرد به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و در نهایت رأی آورد که بر این اساس هم جنس‌گرایان می‌توانند خاخام بشوند.



ادامه مطلب ...


جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:بانوی بی‌نشان , :: 18:8 ::  نويسنده : pourya

ای بی نشانه‌ای که خدا را نشانه‌ای/ هر سو نشان توست ولی بی نشانه‌ای /ای روح پر فتوح کمال و بلوغ و رشد /چون خون عشق در رگ هستی روانه‌ای /با یاد روی خوب تو می‌خندد آفتاب /بر خاک خسته، رویش گل را بهانه‌ای /ای نا تمام قصه شیرین زندگی /تفسیر سرخ زندگی جاودانه‌ای /تصویر شاعرانه در خود گریستن /راز بلند سوختن عارفانه‌ای /هیهات ، خاک پای تو و بوسه‌های ما ؟! /تو آفتاب عشق بلند آستانه‌ای /در باور زمان نکنجد خیال تو/آری حقیقتی به حقیقت فسانه‌ای /زهرای پاک ، ای غم زیبای دلنشین /تو خواندنی‌ترین غزل جاودانه‌ای



«شیخ احمد کبیسی»،مفتی سنی مذهب، در مصاحبه‏ای  تلویزیوني با شبکه "دبی 1" اعلام کرد که عامل ایجاد تمام مشکلات مسلمانان معاویه و پدرش ابوسفیان هستند.
وی با اشاره به دفاع وهابیون از معاوبه تصریح کرد:وهابی‏ها در حالی از معاوبه دفاع و به وی ابراز علاقه می‏کنند که معاویه ستور به سب علی ابن ابی طالب(ع) در بالای منابر داده بود.
این مفتی اهل سنت در ادامه بار دیگر تصریح کرد که با تمام وجود قسم می‌خورم که تمام مصیبت‌های امت اسلامی از معاویه و پدرش است.
وی در ادامه سخنان خود بر برابر بودن اهل سنت و شیعیان تاکید کرد.
شیخ احمد کبیسی در ادامه این برنامه تلویزیونی در پاسخ به سوال یکی از بینندگان این برنامه که نظر وی را در خصوص اینکه پیرو معاویه باشد یا علی بن ابی‏طالب(ع)، گفت: پیرو علی باشید تا با ایشان محشور شوید.
پس از پخش این برنامه تلویزیونی، وهابیون در امارات با برگزاری تظاهراتی اخراج شیخ احمد الکبیسی و بسته شدن این شبکه تلویزیونی را خواستار شدند.
گفتنی است شیخ احمد الکبیسی، اصالتا عراقی و یکی از مفتیان اهل سنت این کشور است که در دبی اقامت دارد.



شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:خاندان روتـچـيـلـد , :: 10:36 ::  نويسنده : pourya

خاندان روتچیلد، خطرناک‌ترین خانواده یهودی در جهان
خاندان روتچیلد یکی از مهم‌ترین خاندان‌های یهودی دوران معاصر است که بیشترین نقش را در اقتصاد، سیاست و حوادث در نقاط مختلف جهان دارند.
این خاندان یهودی، ظاهراً ابتدا در آلمان پا به عرصه وجود نهاده؛ امّا تأثیر آنان، منحصر به این کشور اروپایی نشده است؛ بلکه آنان با سیاست‌ها و دسیسه‌های خود، تمام نقاط مختلف جهان را تحت تأثیر قرار داده و به نوعی هر جا حادثه‌ای پیش می‌آید، ردّ پایی از آنان به چشم می‌خورد.



ادامه مطلب ...


شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:اعجاز عددی امامان , :: 10:34 ::  نويسنده : pourya

امام علی(ع) می‌فرماید: «سرچشمه علم‌ها در کتاب‌های [آسمانی] چهار گانه مندرج و علوم آن در قرآن کریم است. علوم قرآن در سوره فاتحه، علوم فاتحه در «بسم‌الله الرّحمن الرّحیم» و علوم بسمله در بای بسم‌الله است و من نقطه زیر باء هستم.»1
در معارف دینی آمده است که اهل بیت(ع) در همه چیز با قرآن کریم مساوی و برابرند. بر همین مبنا، در این مقاله به بحث درباره ارتباط میان این دو از جهت اعجاز عددی می‌پردازیم.



ادامه مطلب ...


جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:علي(ع) در نگاه اهل سنّت , :: 17:43 ::  نويسنده : pourya

چنان‌که خوانندگان گرامی می‌دانند، در نقاط مختلفی از کتب و منابع اهل سنّت، به فضایل خاندان پیامبر(ص) تصریح شده است تا آنجا که گفته می‌شود در سال‌های اخیر برخی از افراطیان به از بین بردن بخش‌هایی از آثار و منابع و نسخ کهن که در آنها از فضایل اهل بیت(ع) سخن به میان آمده است، اقدام نموده‌اند.
آنچه در این مطلب، تقدیم شما می‌گردد، تنها گزیده‌ای از فضایل امیرالمؤمنین(ع) در منابع اهل سنّت، به ویژه دو منبع بسیار مهمّ اهل سنّت: «صحیح بخاری» و «صحیح مسلم» است. امید که مقبول طبعتان قرار گیرد.



ادامه مطلب ...


Anti-Satanism
سرباز امام زمان
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
شهر بی اذان
عناصر كليدی حكومت جهانی
تروریست ها در کجا و چگونه آموزش می بینند؟ + عکس راهکار جدید آلمانی ها در مبارزه با حجاب آیا این انگشتر حضرت علی (ع) بوده است؟ عرضه بطري‌هاي الكل طعم‌دار در تهران! پرسش و پاسخ‌هایی از آیت‌الله بهجت آمریکا چگونه با چند عکس کار فرهنگی می کند + تصاویر آشنایی با جاسوسان پنهان عرصه دیجیتال + عکس سیمای حضرت فاطمه (س) در روز قیامت فاطمه، فاطمه است هم‌جنسگرایان در راه خاخام شدن بانوی بی‌نشان عامل تمام مشکلات مسلمانان معاویه و ابوسفیان هستند خاندان روتـچـيـلـد اعجاز عددی امامان علي(ع) در نگاه اهل سنّت حضرت فاطمه(س)؛ فاطمیّه، غفلت‌ها و حسّاسیت‌ها پوشش زن در آیین زرتشت ، یهود و مسیحیت دانلود كتاب های مرتبط با فراماسونری آخرالزمان و نشانه‌های ظهور نقش هالیوود در گرایش نوجوانان اروپایی به مصرف مشروبات الکلی ازدواج همجنس‌گرایان در واشنگتن هم آزاد شد ازدواج همجنس‌گرایان در کالیفرنیا نیز آزاد شد قبر حضرت زینب (س) کجاست؟ نظر رهبری درباره تاریخ شهادت حضرت زهرا(س) مادّي شدن اجنّه و شياطين در عهد سليمان نبي(ع) در امارت جنیان چه می‌گذرد؟ عقايد جنّيان مرتاض‌ها از جن و شیاطین کمک می‌گیرند افزايش روند گرم شدن کره زمين گزارشی عجیب از روستایی که ناپدید شد ترفند کامرون برای قانونی کردن هم‌جنس‌بازی مرتبة آل محمّد(ص) نتانیاهو: با سریال‌های سکسی به ایران حمله کنید برنامه رسانه‌های غربی عليه نظام اسلامی خواستگاران حضرت فاطمه انسانیّت، مدیون خون حسین علیه السلام اسلام و ایران نکته ی مهم احياي دين در عصر ظهور آخرين دولت زنان یاری دهنده امام زمان(عج) محبوبیت اجتماعى حضرت مهدی (عج) آنگه که مهدی (عج) بیاید از آرماگدون تا قرقيسيا سازمان وکالت در عصر امام یازدهم
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Anti-Satanism و آدرس anti-s.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد،خوشحال میشوم با شما دوست عزیز تبادل لینک داشته باشم.به امید دیدار





نويسندگان